Stikkord

, , ,

De siste tre ukene har jeg kuttet alvorlig imengden kaffe jeg drikker. Nå nyter jeg kun en kopp om morgenen. Det begynte med at jeg i vinter har vært ganske syk. Ikke alvorlig syk, bare slått ut av omgangssyke og influensa på en gang. Så jeg satt hjemme, sykmeldt og ganske skranten og drakk kaffe som normalt. I dette moduset smaker kaffen rett og slett ganske vondt. Også, i tillegg, dukket denne gryende følelsen opp at det heller ikke er bra for kroppen. At det er noe ekstra den må slite med når den egentlig har nok som det er. Så der satt jeg da og ukoste meg med kaffe. Nå har det seg slik at denne karen har begynt å blogge. Oslo 20130626; John Opsal; Supernature Mannen heter John Opsahl og skriver denne bloggen. Denne er en mann jeg hører på. Han har skrevet dette innlegget om kaffe. Der står det om flere fordeler og ulemper om kaffe. Siden jeg er forfengelig av meg husker jeg kun at mer enn en kopp kaffe om dagen fremskynder utviklingen av rynker. Avgjørelsen ble tatt med en gang, jeg drikker kun en kopp kaffe om dagen. Til å hjelpe meg med å få det til har jeg drukket denne teen.

KinesiskBalanse-te

Kinesisk balansete gjør det samme som kaffe med kroppen bare at man føler seg i balanse og ikke helt wired up.