Stikkord

, , ,

Noen ganger lurer jeg på hva jeg egentlig driver med. Hvorfor denne evige jakten etter det perfekte. Jeg ønsker og øke verdien på eiendommen jeg eier og jeg vil vise frem en riktig fasade gjennom interiørløsninger som fenger.

Det heter oppussing, oppussing og atter oppussing. Jeg sliter meg ut og setter til side andre sider ved livet som er mye morsommere. Slikt som venner og blogging.

Saken er likevel at jeg trives bedre i omgivelser som er ivaretatt og estetisk skjønnhet beveger meg. Slik som når komfyr er plassert riktig i inngangspartiet til stua. Slik som det er hjemme på mitt kjøkken akkurat nå.

Mitt nye skrivested er et godt og inspirerende sted og være. Selv om det å få det gikk kraftig utover bloggen. Oppussing kommer også i fremtiden til å gå foran mye som er gøy. Hagen ser ikke ut og kjelleren er bare rot. Barna blir større og det blir også plassen de krever. Kjelleren må ryddes, et par vegger må flyttes og alle overflater må fikses.