Stikkord

, , , ,

Jeg er midt i et oppussingsprosjekt og prosjektet tar nesten all kapasitet som jeg er i besittelse av. Oppussingen er altoppslukende og ingen blir beriket av å lese om hvilke fallgruver jeg går i og hvor irritert jeg er på håndverkere for tiden.

Martha skriver om heltens reise og om hvordan vi møter på motstand når vi gjør en drøm om til virkelighet. Vel, jeg er der nå. Jeg kjenner så absolutt på motstand i prosessen. For eksempel så rydder vi men det ser absolutt ikke sånn ut. Faktisk så er det så rotete her at jeg har hatt naboen på besøk og sagt at hvis noe skulle oppleves som ille hos dem så kan de tenke at det er verre hos naboen (altså hos oss).

Dette bildet har jeg lånt fra Fresh minds matter sin facebook side. Bildet er med litt fordi jeg liker det og litt fordi det beskriver hvordan jeg føler meg akkurat nå.