Stikkord

, , , ,

 

Jeg kan enkelts svare på spørsmålet i overskriften med en historie fra mitt eget liv. Tidligere opplevde jeg livet som tungt og lite inspirerende. Jeg slepte meg gjennom dagene og stupte i seng om kvelden. Så sov jeg 9 timer med tung søvn for så og våkne, ”nei” – ikke med ny energi og vilje til å ta fatt på dagen. Jeg våknet omtrent like trøtt som da jeg la meg. Som en oppblåst sofapotet. Helt utslitt. Dette snudde seg helt da jeg forsiktig begynte med Purely Greens fra Pure Planet. Jeg merket forskjell fra den ene dagen til den andre. Fra å være en som knapt greide å stå opp av senga om morgenen ble jeg en som sto opp og tok meg en joggetur. Det er unødvendig og utdype hva det gjorde med min livskvalitet.

 

Proppfull av næringsstoffer

 

Trine Berge og Sara Chacko, selve superdamene, skriver i boken ”Supermat” en rekke grunner til å spise supermat.

  • Supermat er proppet full med næringsstoffer av alle slag.
  • Det er enkelt å spise og tas enkelt opp i kroppen.
  • Etter en periode med supermat vil du oppleve ny glød, huden vil se friskere ut og øynene vil se klarere ut. Rynkene vil glattes ut og du vil fremstå som mer vital på alle måter.
  • Du blir slankere uten slankekur

Supermat handler om kjærlighet til livet og overskudd til så mye mer. Det er en hyllest til kroppen og dens iboende muligheter.

Ikke lite, eller hva?

 

Gripe dagen